دوربین‌های مدار بسته لامپی

انواع دوربین‌های مداربسته وجود دارد که در مصارف و کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از نمونه‌های دوربین‌های لامپی یا دوربین‌های مداربسته لامپی گفته می‌شود که در واقع نوع از دوربین‌های مداربسته بی‌سیم نیز است که نمونه‌های آن را در بازار موجود است. دوربین‌های مداربسته لامپی به این صورت عمل می‌کند که شما می‌توانید برای نصب و راه اندازی آن نیاز به شخصی دارید که کارهای نصب آن را انجام دهد و نصب آن هر چه سریع‌تر و راحت‌تر انجام شود شکل و ساختار دوربین‌های مدار بسته لامپی همانند لامپ می‌باشد به همین دلیل به این نوع دوربین‌ها دوربین‌های لامپی نیز گفته می‌شود.

دوربین‌های مدار بسته لامپی در کارخانه‌های مختلفی تولید و ساخته می‌شود که عمدتا نیز نمونه‌های آن از کشور چین وارد می‌شود و از نمایندگی دوربین مداربسته در اصفهان می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. خرید دوربین‌های مداربسته بی‌سیم حافظه در صورتی که هر کدام از شما قصد خرید چنین دوربین‌هایی را دارید لازم است که زاویه دید دوربین بی‌سیم حافظه دار خود را ۳۶۰ درجه کنید و خودتان اقدام به نصب آن نمایید و قیمت این نوع دوربین‌های لامپی مداربسته نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای انتخاب این دست از دوربین‌ها می‌باشد.

ویژگی‌های دوربین‌های مداربسته لامپی

از ویژگی‌هایی که می‌‌توان برای دوربین‌های مداربسته لامپی بیان کرد این است که این نوع دوربین‌ها به دلیل اینکه از قیمت بسیار مناسبی دارند. از دیگر مزیت‌های دوربین‌های مدار بسته لامپی نیز می‌توان گفت که این نوع دوربین‌ها نیز نصب و راه اندازی بسیار راحت و سریع است. در مراکز فروش عمده دوربین مداربسته اصفهان این مدل از دوربین‌ها فروش خوبی دارند.

دوربین‌های لامپی در مقایسه با دوربین‌های بی سیم نیاز به سیم کشی برق است در حالی که دوربین‌های بی سیم چنین ویژگی را نیاز ندارند این نوع دروبین‌های به وسیله‌ی سیم یا آداپتور انرژی خود را دریافت می‌کنند. تنها کافی است زمانی که می‌خواهید لامپ‌ها را سیم کشی کنید دوربین‌های مدار بسته لامپی در سرپیچ‌های خود بپیچانید.

دوربین لامپی

مزایای دوربین‌های مدار بسته لامپی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید که یکی از پرفروش‌ترین انواع دوربین‌های مداربسته در دنیا دوربین‌های مداربسته لامپی هستند. این نوع از دوربین‌ها لامپی علاوه بر این که دارای ویژگی‌های منحصر به فرد نیز هستند مانند هر کالای دیگری نیز معایبی دارند که مصرف کنندگان بنا به نیاز خود خرید خود را انجام می‌دهند.

مزیت‌های دوربین‌های مدار بسته لامپی

مزیت‌های دوربین‌های مدار بسته لامپی عبارت است از:

  1. اجرا و راه اندازی آسان
  2. قیمت خوب و منحصر به فرد
  3. لنز با درجه ۳۶۰
  4. بی‌سیمی بودن دوربین
  5. نصب بدون سیم کشی
  6. توانایی تشخیص حرکت
  7. پشتیبانی از مموری کارت
  8. اپلیکیشن مدیریت و مشاهده تصاویر
  9. میکروفن و اسپیکر داخلی

قیمت خوب و منحصر به فرد

چنانچه که به دنبال دوربین‌های هستید که قیمت بسیار مناسبی داشته باشد به شما توصیه می‌کنیم که از فرشگاه‌های نصب و فروش دوربین مداربسته اصفهان دوربین‌های لامپی را تهیه کنید. این نوع از دوربین‌های مداربسته تحت شبکه مقایسه‌ای هستند شما به آسانی متوجه خواهید شد که این دوربین‌های چقدر از قیمت مناسب و منحصر به فردی برخوردار هستند. امروزه یک دوربین شبکه ساده عاری از درگاه مموری و وای فای که تقریباً دو برابر دوربین‌های لامپی قیمت دارند.

لنز ۳۶۰ درجه دوربین‌های مداربسته لامپی

از دیگر ویژگی‌های بارز دوربین‌های مداربسته لامپی می‌توان گفت که این نوع از دوربین‌ها دارای لنز با ۳۶۰ درجه هستند که محیط به صورت کامل قابل رویت می‌باشد. در این نوع از دوربین‌های لامپی شما می‌توانید لنز فیشای استفاده شده که در آن واحد زاویه دید چهار دوربین مداربسته به شما خواهد داد.

دوربین بی‌سیم یا وای فای

دوربین‌های بی‌سیم یا وای فای داخلی است این قابلیت را دارند که تصویر دوربین را می‌توان به وسیله‌ی متصل کردن به صورت مستقیم یا اتصال اینترنتی ببینید.

پشتیبانی از مموری کارت

از دیگر قابلیت‌های دوربین‌های لامپی این است که شما می‌توانید با فیلمبرداری و ارسال تصاویر زنده آن‌ها را بر روی مموری خود ذخیره نمایید. این نوع ذخیره سازی به صورت شبانه روزی یا با تشخیص حرکت امکان پذیر است.

دوربین لامپی

نصب اپلیکیشن مدیریت و مشاهده تصاویر

شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن‌های دوربین‌های لامپی که بر روی گوشی همراه خود نصب می‌کنید تصاویر زنده ضبط نمایید و مدیریت کامل آن‌ها را بر روی دوربین خود داشته باشید. اپلیکیشن دوربین‌های لامپی که بر روی اندروید و آیفون به راحتی نصب می‌شوند.

توانایی تشخیص حرکت

دوربین‌های لامپی قادر هستند که حرکت را در محیط تشخیص دهند و علاوه بر تنظیمات هنگام تشخیص حرکت فیلم را نیز ضبط کنند یا با استفاده از تلفن همراه صاحب دستگاه نوتیفیکیشن دهند.

میکروفون و اسپیکر داخلی

دوربین‌های لامپی از جمله دوربین‌هایی هستند که می‌توانند به خوبی تصاویر و اطلاعات را از قبیل ذخیره صدا این امکان را فراهم می‌کنند که از طریق این اپلیکیشن شما می‌توانید به وسیله‌ی اسپیکر دوربین صحبت نمایید.

نصب دوربین بدون استفاده از سیم

یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که می‌توان برای دوربین‌های لامپی بدون بی سیم برشمرد این است که این نوع از دوربین‌ها به راحتی نصب می‌شوند و همانطور که از اسمش کاملا مشخص است که این نوع دوربین‌های نیازی به سیم ندارند. همچنین بر روی نصب دوربین‌های لامپی شما می‌توانید مشاهده کنید که این نوع دوربین‌های بر روی سرپیچ لامپ به راحتی نصب می‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را راه اندازی کنید.

اجرا آسان

از ویژگی‌هایی که می‌توان برای دوربین‌های مدار بسته لامپی نام برد این است که این دوربین‌های به راحتی نصب می‌شود و خریداران دیگر نیازی به نصاب ندارند و این کار برای آن‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر نیز می‌باشد و در هزینه‌های آن‌ها نیز صرفه جویی می‌شود. می توان گفت که اکثریت قریب به اتفاق خریداران دوربین‌های لامپی با هر نوع سطح از دانش و اطلاعات که هستند در خصوص دوربین‌های مداربسته، دوربین‌های لامپی را خود نصب می‌کنند و نیازی ندارند که کسی این دوربین‌های را برای آن‌ها نصب نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *