نصب دوربین‌ مداربسته در داروخانه

داروخانه‌ها برای بیشتر مردم منبع مهمی برای تسکین درد و رنج هستند. این موضوع باعث شده است که این داروخانه‌ها برای افراد سودجو یکی از هدف‌های وسوسه انگیز باشد. داروخانه‌های دارای پول نقد و مقدار بسیار زیادی دارو هستند که می‌توانند بسیار گران قیمت باشد. داروخانه‌ها هم بهترین هدف برای سرقت و دزدی افراد هستند برای مجرمان و برای کارمندان. اهمیت دوربین مداربسته برای داروخانه بسیار زیاد است، یک دوربین مداربسته که در داروخانه‌ها با کیفیت بالا وجود دارد، می‌تواند که یکی از ابزارهای قدرتمند برای این باشد که از ضررهای که ممکن است برای داروخانه به وجود بیاید، جلوگیری کند و باعث تامین امنیت در آن محل شود.

در داروخانه‌ها داروهای مسکن اعتیاد آور و گران قیمتی وجود دارد پس برای کسانی که به این داروها نیاز دارند مناسب هستند و می‌توانند به دلیل اینکه بدون نسخه نمی‌توانند آن‌ها را دریافت کنند به داروخانه‌ها تعرض کند و این داروها را به دست بیاورند.

مراکز درمانی که برای اعتیاد وجود دارد توصیه‌ها و الزامات مربوط به دوربین‌های امنیتی در داروخانه‌ها اهمیت فراوان دارد. دوربین‌های امنیتی می‌توانند مانند یک عامل بازدارنده بسیار آشکار باشند در برابر سرقت و دزدی‌ها. کارها و اقدامات دیگری هم توصیه شده است که می‌توانند با استفاده از آن به این دزدی‌ها کاهش بدهند. از دلایل استفاده از دوربین مداربسته شبانه روزی در داروخانه‌ها این است که یک برنامه امنیتی جامع می‌باشد و حتی یکی از توصیه‌هایی که به داروخانه‌ها شده است که از دوربین‌های امنیتی استفاده کنند این است که بتواند نکات امنیتی داروسازی را چک کنند.

چرا باید از دوربین‌های مدار بسته در داخل داروخانه‌ها استفاده کرد؟

نکات برای نصب دوربین‌ مداربسته در داروخانه

نصب دوربین‌ مداربسته در داروخانه نکات مختلفی دارد که عبارت است از:

  1. دوربین قابل مشاهده باشد
  2. دوربین با بهترین ویژگی‌ها
  3. ذخیره سازی
  4. مراقب کارمندان باشید.
  5. سیستم‌های دوربین مداربسته را ارتقا دهید

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

۱. دوربین قابل مشاهده باشد

هنگام نصب دوربین مداربسته در اصفهان بهتر است که دوربین خود را در صورتی قرار دهید که قابل مشاهده باشد و همچنین علائمی مربوط به مجهز بودن داروخانه را در دیوارهای داروخانه نصب کند. بسیاری از موارد وجود دارد که برخی از داروخانه داران علاقه دارند که دوربین‌های مداربسته خودشان را به صورت مخفی قرار دهند؛ اما وقتی که شما می‌‌دانید که مجرمان بالقوه دارید پس بهتر است از دوربین‌های مداربسته استفاده کنید که قابل مشاهده هستند زیرا این دوربین‌های مداربسته از سرقت و دزدی جلوگیری می‌‌کند.

دوربین‌های مداربسته داروخانه‌ها باید علاوه بر این که ورودی و خروجی‌ها را نظارت می‌کند باید تمام مکان‌هایی که داروهای کمیاب و ممنوعه در آن قسمت وجود دارد، این محل‌هایی که داروها ذخیره می‌‌شوند توزیع می‌‌شوند و یا شمارش و نگهداری می‌‌شوند را و همچنین انبار و صندوق نیز باید تحت کنترل دوربین‌های مدار بسته باشد.

۲. دوربین با بهترین ویژگی‌ها

وقتی که شما به ویژگی‌هایی که از دوربین مداربسته خود نیاز دارید فکر می‌‌کنید بهتر است که نحوه استفاده از دوربین را در نظر داشته باشید. بهتر است که تصویر دوربین امنیتی که اغلب در شب یا در دنیای مجازی مشاهده می‌کنید، تصاویری بسیار خوب و با کیفیت باشد. در بعضی از داروخانه‌ها دوربین‌های بی کیفیت هستند ولی باید بدانید که استفاده از این دوربین‌های بی کیفیت به تجارت شما کمک نمی‌کند و همچنین باعث می‌‌شود که شما هزینه اضافی برای شغل خود در نظر گرفته باشید.

دوربین‌هایی کم رزولوشن ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. ولی استاندارد برای دوربین‌های مداربسته ۵ مگاپیکسل است و نرخ فریم در دوربین‌ها به عنوان پیش فرض وجود دارد ۲۵ فریم در ثانیه است که بسیار بالاتر از ۱۰ فریم بر ثانیه است.

نصب دوربین‌های مداربسته در داروخانه‌ها

وقتی که شما می‌‌خواهید دوربین خود را نصب کنید بهتر است از نصاب حرفه‌ای استفاده کنید که این فرد با شما همکاری کند تا بهترین مکان را نقشه برداری کنید و اطمینان به دست بیاورید که دوربین‌های شما می‌دان دید کافی را دارد و تمام مناطق که شما نیاز دارید امنیت آن‌ها پوشش داده شود به خوبی حفظ می‌‌شود. وقتی که درباره دوربین‌های مداربسته مطالعه کنید می‌بینید که دوربین‌های مدار بسته‌ای با ویژگی‌های خاصی وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و متناسب با نیاز خود بهترین را انتخاب کنید. دوربین‌هایی که الان در بازار وجود دارند لنز‌های چشم ماهی هستند حسگرهای مادون قرمز دارند و غیره. استفاده از بهترین دوربین‌ها در صورتی است که شما نیازهای خودتان و هدف خودتان را مشخص کرده باشید.

۳. ذخیره سازی

تصاویری که توسط دوربین‌های مداربسته فیلمبرداری می‌شوند و مدیران داروخانه این اجازه را می‌‌دهند که فیلم‌ها را برای شناسایی وقایع احتمالی بررسی کند. نگه داشتن تعداد زیادی نوار یا دی وی دی در سیستم‌های قدیمی که برای ذخیره سازی فیلم‌ها بوده است باعث نگرانی در مورد فضای ذخیره سازی می‌شود که با تکنولوژی که جدیداً به وجود آمده است با استفاده از دستگاه‌های ضبط ویدیو و‌هارد دیسک‌های مناسب شما می‌توانید این نگرانی در مورد ذخیره سازی را کاهش دهید.

بهتر است درباره داروخانه‌ها به صورت واقع گرایانه بیندیشیم و بینیم که معمولاً مجرمان افرادی نیستند که از بیرون وارد داروخانه می‌شوند. حتی اگر فیلم‌های امنیتی خودتان را روی دستگاه‌های ضبط ویدیو ذخیره کرده‌اید ممکن است اگر سارق شما از داخل داروخانه باشد تصمیم بگیرد مدارکی را با خود ببرد و شما هیچ راه اثبات این می‌توانید داشته باشید.

اگر شما نگران سرقت کارمندان در داروخانه خود هستید بهتر است که بجز صاحب داروخانه و مدیر فناوری اطلاعات خودتان هیچ کسی برای ویرایش یا حذف و یا رونویسی پرونده‌ها به دستگاه‌های ضبط ویدیو شما دسترسی نداشته باشد. بهتر است که برای جلوگیری از سرقت دستگاه‌های ضبط ویدیو خودتان را در مکان‌های امن قرار دهید.

۴. مراقب کارمندان باشید

آمار واقعاً تکان دهنده وجود دارد که این آمار نشان می‌‌دهد که نیمی از سرقت‌های داروها توسط کارمندان داروخانه انجام می‌شود. سرقت‌های بی شرمانه‌ای در داروخانه‌ها وجود دارند که باعث می‌‌شود حتی در مواقعی با استفاده از این دزدی‌ها قاچاق مواد مخدر نیز انجام شود.

دوربین‌های مداربسته می‌‌تواند تمام مناطق کارمندان هستند را کنترل کنند و به شما اطلاع بدهند و با استفاده از این دوربین‌های مداربسته می‌توانید فرصت‌هایی که برای سرقت داروها وجود دارد و محدود کنید و مانع آن شوید.

همچنین می‌توانید با استفاده از دوربین‌های مداربسته صندوق خود را کنترل کنید که با استفاده از آن بتوانید حتی می‌زان پول که در داروخانه انتقال می‌یابد را کنترل کنید.

۵. سیستم‌های دوربین مداربسته را ارتقا دهید

بهتر است که سیستم امنیتی شما بهترین کیفیت را داشته باشد، برای این منظور از معتبرترین نمایندگی فروش دوربین مداربسته در اصفهان دوربین مداربسته را تهیه کنید؛ زیرا این کیفیت بهتر است که به شما در شناسایی کمک می‌‌کند؛ اما با استفاده از تجهیزات خوب می‌توانید سارقان را شناسایی کنید و آن‌ها را از محل داروخانه خود دور کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *